Thursday, January 10, 2013

Is that for me????

Assalamualaikum..


Diary 2013

hurm..sampai hari ni saya tertanya-tanya, awak buat status tu untuk saye ker?..kenape awak tak mention je terus..Awak, saya tak kisahla kalau awak nak berterus terang dengan saya..Maybe dengan cara tu saya dapat perbaiki lagi perangai saya..Saya tau..setengah orang x suka saya atas banyak sebab.. termasuklah awak kan? yang saya dah anggap macam kawan baik saya..yelah..kita jumpa hari-hari..bukan sehari dua..dah setahun tau ..so, if awak ade ape-ape tak puas hati dengan saya, baik awak cakap..saya tak nak awak simpan je rase "annoying " awak tu dekat saya dalam hati..speak it out dear..I dont mind..I always accept the truth..
cause, it might your heart hurt..and i dont want you to..

DEAR Awak,
                       Awak pernah tulis status cakap "perangai awak macam BITCH"..siap capslock lagi..awak tujukan tu dekap sape?..I really need to know it..sebab saye terase kut..Awak cakap "kat belakang talk bads about me to others.."..if betul tu merujuk kepada saya..ada explanation di sini..saye x pernah cakap buruk pasal awak dekat sesiape..IM READY TO SWEAR..kalau ade orang sampaikan dekat awak macam tu..better awak selidik balik sahih ke tak..coz ye lah..siape lagi rapat dengan awak?..takkan awak x percaya dekat saya kut..??
 
kepercayaan lahir dari hati, so terpulang pada awak..saya tak de daya nak paksa..

Saya sedar ni pun baru beberapa hari lepas, sebab saya rasa awak dah lain bila dengan saya..Awak dah tak macam dulu..sumpah..lain sangat..kadang-kadang saya rase macam awak terpaksa je layan saya, so on saya sekarang dah malas nak sembang sangat dengan awak..coz saya x nak awak meluat..saya..sayang awak..awak kawan saya..saya tak kan buat awak sakit hati kecualilah kalau ianya gurauan..






Awak, saya nak minta maaf dekat awak incase ade buat awak sakit hati or ape2 yang salah..Saya taknak awak anggap saya bukan-bukan..Cuma satu saya nak bagitau,..tell me whats wrong..damly i need those answer..






sedih bila jadi macam ni..hurm

No comments:

Post a Comment