Wednesday, January 23, 2013

smile yah! :)



Assalamualaikum..
 
hi there! smile like laughing baby.. :)
Dear Awak,
SMILE! saya suka tengok awak senyum..Tapi sebenarnya bukan senyuman awak, tapi hati..saya suka bila awak happy..smile can be fake..but happy isnt fake..Bila awak happy, inshaallah i'll feel the same too..
Saya tau awak tengah stress..sebab tu awak moody kan?..awak jadi more sensitive than usual..saya tak tau nak buat apa..tapi, at the same time saya tak nak tengok awak camtu..
Last night, awak marah-marah saya..just because saye x text awak tapi online..seriously at first saye geram jugak bile tetibe awak marah-marah macam tu..tapi bila saya pikir-pikir balik..biarlah saya mengalah..kalau itu boleh buat awak puas hati..supaya stress awak tu kurang..i dont mind if you nak lepaskan dekat saya..saya faham :) orang stress memang macam tu..so, if i can help why not?? 
Tapi..awak tolak..awak cakap,'saya takkan lepas semua benda dekat awak sebab saya taknak tengok awak menderita.Thats why im still love you'..but for me,.. it isnt..saya lagi suka kalau itu boleh buat awak senyum.
I LOVE you BiE..You meant so much to me..
Hurmm..I cant believe that we're fight for those a silly things.??Just pasal tu,..awak cakap saya benci awak?..is not true dear..it isnt..at all..tak terlintas dekat hati saya nak benci awak..tapi awak rase macam tu..entahlaa..saye dah taktau nak cakap apa..awak buatlah apa awak rasa betul. saya ikut je..I dont have right to argue..well, who am I to involved in your life?..I realize that im just stop by to love you..itu yang awak rasa kan?..n bila saya bagitau awak yang awak not only my boyfriend but my crush too..awak macam tak suka..why?..it is because awak didnt feel the same?..it is because your crush is someone else? is it?..its okay..i dont mind..like what i said, i just given permission to love and care about you..not  more than that..if only you could understand what im trying to say...it would be pleasure..sebab as long saya sayang awak..and saya tau awak pun sama..tu dah cukup untuk saya senyum sorang-sorang every night..:)
THANKS FOR LET ME IN into your HEART..DEAR

No comments:

Post a Comment